15 nov 2008

Tarde de senderas

Ayer por la terde no tenia ganas de vovler a subir al rodillo, así que me cambié y dirección al pont del diable a hacer algunas trialeras, de normal son faciles, pero con la humedad de la tarde la cosa cambia un poco, lo que te permite, echandole mucha imaginación, que estas en Canadá o alguna zona mas humeda; repito que hay que echarle mucha imaginación.

Al final, 16 km en 1h 10 min, bastante poco, lo suficiente para notar que el rodillo empieza a notarse en las piernas, algo bueno tiene que tener!



Siento no poner nunca fotos de acción, pero es que no tengo ni camara propia ni un telefono en condiciones. Ya llegará.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ha ver quan et compres una camara de fer arretratos, mangante.

Anónimo dijo...

Jordi, vaig parlar en victor (lo k organitza lo de la secuita) i me va dir k el circuit va en sentit les agulles del rellotge, es a dir comences direccio tgn i akaves donan la volta cap a munt direccio valls, i m va dir k no podia ser k la feses en tan poc temps, la referencia de temps per volta es de uns 6min aproximadament,kin mati te va be kedar per a anar a vore lo circuit, divendres? ja me diras algo,

Alex, la bici me va costar 2000€ i el pes es uns 8kg 200g (talla L o 57) (sense pedals) la potencia,tija,manillar es tope de gama carbono massi, pero lo kuadre no, es lo mes senzill de carbono.

saludos tortosins!

Jordi dijo...

pero si no te vaig dir quant me va costar, que no ho vaig mirar, ni siquiera vaig mirar els km.

Ara m'has descolocat, perque jo el feia cap a l'altre sentit, pero noes massa dificil de trobar.

El divendres treballo a les 12:30, aixi que es una mica just per anar.

Quan treballes? jo dimecres començo de nou.