6 nov 2008

Mi herramienta de trabajo de estos dias, después de centrar bién el volante de inercia del rodillo, puedo echar tiempo sin que se me vaya volatilizando en neumatico, ya que antes estaba torcido y se comia la goma, terminaba la sesión y habia todo un rastro de goma en la pared y en las vainas de la bici, además era mas ruidoso.

El martes empezé a usarlo de nuevo, hoy será impossible, llego demasiado tarde, y mañana si no pasa nada malo saldré con la de montaña, así que hasta la semana que viene no me vuelvo a subir al rodillo.

Por otra parte me va bien, ya que tengo un piñón gastado y en el rodillo puedo evitatar engranarlo, por lo que sufre menos la cadena, tengo pendiente cambiar el cassete de la Look.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

com sera impossible de utilizarlo. hauria de treure fum este rodillo, mangante.

Jordi dijo...

aic, a les once menos quart de la nit i sense sopar no me ficaré a fer rodillo, perque tinc gana i perque tinc veins a baix que pujarien a linxarme, mangante!

Anónimo dijo...

q mangante a les 23 no faigues rodillo, ales 6 del mati en deju i movilitzes millor les grases

Anónimo dijo...

Jordi , k hem de fer?

anirem a corre el correcuita este de 3h?

buenu disme algo, i com ho farem si mitja hora a tope cadascu o k? disli a alex si vol vindre i fem un ekipet de 3!

Anónimo dijo...

joan quan es aixo de la correcuita.
pq el diumenge 23 fan la pujada a cassetes velles.
i si es d'aqui poc no se si va molt be per a la preparació que porto, si vinc seria per a no forçarme molt.

Anónimo dijo...

Ep, Alex aixo de la Correcuita, es una carrera de btt de resistencia (3h) a un circuit de 7km la informacio del circuit i tot esta a http://nevicevents.blogspot.com/

Jordi si mos hem de inscriure, a ala web http://www.btttarragona.com/lacorrecuita.php ja mos podem sincriure ja me diras algo i jo minscric, ja per part dels 2 o 3 si alex ve, pero disme algo pk me demana ficar los noms dels components dels equips. deww

Jordi dijo...

joan, si que m'os inscribim junts, fem equip tu i jo i ja parlarem com fer los relevos, per cert, el circuit es curtet, de casi tres km, no de set.

Alex, esta carrera es lo mateix dia quela pujada a casetes velles.