21 oct 2008

BUSCO EQUIPO

Bueno, después de la primera temporada ya es hora de buscar equipo. Este año me haveis visto con los colores del corratec-central tuning, esto fué por cortesía de Alex Marrase, ya que me cedió una equipación pera las carreras.

Desde aqui me reivindico por si algun equipo me quiere hacer alguna oferta, sea la que sea, ya que este año he corrido sin equipo, por poco que me ofrezcan ya me va bien, licencia, inscripciones, equipación, da igual, estoy abierto a negociaciones.

Por mi parte ofrezco mayor dedicación que en esta temporada pasada.

5 comentarios:

Àlex Marrasé dijo...

podries parlar en la penya ja arribarem de tortosa. parla en pou ha veure que et diu

Jordi dijo...

a vere si li envio un missatge o el veig, que sol que em donessen la roba i llicencia ja triunfaria molt.

Anónimo dijo...

Jordi me faras llimpiar la bici de btt...jeje, scolta pk no tanimes este dissapte per surtir en natros en carretera aixi fas una mika de fondo k tanira be. x cert lo ciclotur ya teu contare al deca pero casi perfekte, era una marxa, pero al km 100 a l'altura de constanti un grupet de 7 (entre ells lo Nestor) nos vam sortit de circuit i nos vam pikar asta meta, al esprint final me va guanyar un payo (x cert portaba una trek madonne blanca wapisima) per lo cabro no va donar cap relleu de cami x l'autovia tiran pa tarragona, al final vaig entrar tercer, ya me diras algo per dissapte!

Anónimo dijo...

Ah! jordi x cert al carrer gasometre apropet del teu pis lo dimarts van ignagurar una nova tenda de bicis Biking Point te molt bona pinta!i treballen en Scott y es molt gran en taller i tot, dema anire a fotre un vistazo, sta a l'altura de la biblioteca

Jordi dijo...

joanet! dema pillaré la de montanya, que vull anar a fer quatre senderes, d'aqui poc ja començaré a sortir en vatros.

Ja vai vore la botiga, encara no he anat, pero tenen alli pepinacos de scott.

A vere si tenen bon taller que no tinc puesto on portar la maquina.

Mos parlem.